Wycieczka do Górzna

W czwartkowy poranek grupa klas trzecich wraz z opiekunami wybrała się na dwudniową wycieczkę do Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie. Na miejsce dotarliśmy o godzinie dwunastej. Przed zakwaterowaniem przewodnik wycieczki objaśnił nam zasady panujące w ośrodku oraz przedstawił nam plan naszego wyjazdu. Po zapoznaniu się z tymi informacjami uczniowie mogli ulokować się w wyznaczonych pokojach i rozpakować walizki. Następnie zapoznaliśmy się z prezentacją na temat ochrony przyrody w Polsce oraz o Górznieńsko-Lidzbarskim Parku Krajobrazowym. Po wykładzie nastał czas na obiad, a później na główną atrakcję podróży – wyprawę do rezerwatu „Szumny Zdrój”, w którym przewodnik co kilka przystanków przedstawiał nam różne ciekawe informacje o tym terenie. Około godziny 18 wszyscy z powrotem wróciliśmy do ośrodka, gdzie dla wycieczkowiczów zaczął się wieczór pełen wrażeń, zabaw i rozmów. Drugi dzień rozpoczęliśmy wczesnym porankiem, bowiem już o godzinie 7:30 musieliśmy spakować swoje walizki. Po zjedzeniu śniadania po raz ostatni wybraliśmy się na przechadzkę po pobliskich terenach, aby o godzinie 13 wrócić do Wąbrzeźna.

Wpisz frazę powyżej i naciśnij ENTER. Naciśnij ESC aby anulować.